6 Eylül 2015 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Serisi 10,12,18 ve 27 Numaralı Rujların İncelemesi


Merhaba,Sizlere Golden Rose markasına ait Velvet Matte serisindeki 10,12,18 ve 27 numaralardan bahsetmek istiyorum.Seri mat rujlardan oluşuyor fakat bu matlık tebeşir gibi değil.Dudakları kurutmayan bir yapıya sahip,sürümleri diğer mat rujlara göre daha kolay,eğer dudaklarınızda kuruluk varsa önce bir lip balm sürmenizi tavsiye ederim.Aksi halde kusurlar ön plana çıkabiliyor


İçlerinden en beğendiğim renk 10 numara oldu.Rengi hafif pembelik içeriyor.Çok doğal bir görüntüsü var.

12 numarası ise gül kurusu rengi,günlük kullanıma uygun yaz-kış kullanılabilecek bir rengi var.

18 numara ise canlı bir kırmızı rengi,bu rujların arasında en mat olanı ve bu durum sürümünü de zorlaştırıyor.

27 numara nude renkte,mac kinda sexy ile dupe gösteriliyor.Koyu göz makyajlarıyla harika uyum sağlıyor.


Kolumda sizler için swatch yaptım.Aşağıda dudaktaki görüntüsü için sırasıyla 10,12,18 ve 27
Lip balm kullandığım için renkler daha parlak çıktı.






Rujları tanesi 8.90 tlye cosmetica online sitesinden satın aldım,fiyat performans olarak üst düzeyde olduklarını düşünüyorum.Mutlaka bir rengini denemenizi tavsiye ederim.

İnstagram:pembelimakyajblogu
Twitter:pembelimakyaj

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

8 yorum:

  1. Bu ruj serisini ben de çok beğeniyorum, performansları fiyatlarına göre oldukça iyi. Şimdi 10 ve 12 renklerine göz koydum. En yakın zamanda alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harika rujlar,bende tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Merhabaa, sayfanızı blogger arkadaşlarımdan buldum, paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende arkadaşlarım gibi makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. hepsini iyi günlerde kulan canım :) 12 ve 18 e bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blog kesif etkinliginden geldim, takipteyim. Banada beklerim, bu arada blogumda bir yılbası çekilisi var mutlaka katılmalısınız :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Bana da beklerim
    http://mavikivi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir post olmuş blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım banada beklerim sevgilerle :) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.