2 Temmuz 2015 Perşembe

Oriflame Optimals Seeing Believing Göz Kremi

Merhaba sizlere Oriflame markasının göz kreminden bahsedeceğim.Daha önce bir kavonoz bitirdim.İkincisini kullanmaya başladım.Kremle ilgili fikirlerim netleşince sizlerle paylaşmak istedim.


Kremin vaatleri;
Göz şişliklerinin görünümünü azaltır
Göz çevresini canlandırır.
Gözlere daha aydınlık bir görünüm kazandırır.
Ürün tüm yaş grupları ve cilt tipleri için üretilmiştir.




Ürün cam kavanozda,koruma bandı ile geliyor.Kullandığım süre içerisinde göz altı şişliklerimi hafifletti.Final dönemindeki yorgun göz altlarıma çok iyi geldi.Göz çevresini canlandırıp aydınlık bir görünüm kazandırdığı da doğru,hafif yeşilimsi rengi göz altlarını çok güzel aydınlatıyor.Uyguladıktan sonra ferahlık veriyor.Nemlendirmesi de güzel,çabuk emilen bir yapısı var.




Benim en sevdiğim yanı ise göz altlarımdaki koyu renk görünümünü hafifletmesi oldu.Düzenli kullanımda ise etkisi daha da arttığını gördüm.Normal fiyatı 19 tl fakat indirimde 13 tlye kadar düşüyor.Uygun fiyatlı güzel bir göz kremi arıyorsanız sizlere tavsiye ederim.

Satın almak için oriflame kataloglarına bakabilirsiniz


Başka bir yazıda görüşmek üzere :)










7 yorum:

  1. takibe aldım canım güzel yazının devamını bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım blog keşif etkinliğinden geliyorum bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Çok güzel bir yazı olmuş.
    Blogunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hemen blogunuza geliyorum :)

      Sil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.