15 Temmuz 2015 Çarşamba

Gratis Bayram İndirimi Alışverişim


Merhaba,malum havalar iyice ısındı.Bu sıcak günlerde dışarı çıkmak hiç istemiyorum.İlk yapılan bayram indirimini kaçırmıştım.İkinci kez indirim başlaması bana bir işaret olduğunu düşündüm.Gratisin yolunu tuttum.Sabah saatlerinde gittiğim için çok az kişi vardı.Rahat rahat alışverişimi yaptım.Gelelim aldıklarıma;


Vaseline sprey kremi merakımdan aldım,Bakalım beğenecekmiyim.Yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Fiyatı 16 tl
Garnier Aktif Saf&Temiz Temizleme jeli Fiyatı:12,50 tl
Loreal Skin Perfection Günlük Nemlenndirici Fiyatı:18,50 tl
Maybelline The Falsies Black Drama Rimel Fiyatı: 15.25 tl
Loreal Lumi Magique Fondöten,en sevdiğim fondöten Fiyatı:25,75 tl
Neutregena Göz Makyaj Temizleyici Fiyatı:12,50 tl
Listerine Fiyatı:16,50 tl
Benri Kare Pamuk 80li 3 al 2 öde vardı Fiyatı:3,95 tl

İndirim 19 Temmuza kadar devam edecek,almak isteyenlere fikir olması için fiyatlarıyla birlikte yazdım.Genel anlamda ihtiyaç alışverişi yaptım.Sizler neler aldınız yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.Herkese iyi bayramlar.Görüşmek üzere :)

İnstagram:pembelimakyajblogu



2 yorum:

  1. merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.