8 Mayıs 2015 Cuma

Rimmel London Kate Moss 103 Numara

Merhaba,sizlerle çok sevdiğim bir rujdan bahsedeceğim.Rimmel London markasına ait Kate Moss serisinden 103 numara,harika bir pembe tonu.Seri mat olarak geçiyor ama hafif satin bir yapıda ve sürümü oldukça kolay,günlük ruj olarak kullanılabilir.


Hafif satin bir yapıda olmasına rağmen parlak bitişli değil.Dudakta uzun süre kalıyor.Pembe rengi ruj kullananların çok seveceği bir renk olduğunu düşünüyorum.Ben çok sevdim.Watsonslarda satılıyor.Uygun fiyatlı bir ruj,mutlaka denemelisiniz 

   


Başka bir yazıda görüşmek üzere

instagram:Ojerujrimelfar

3 yorum:

  1. Renk süpermiş :) Kate Moss rujları çok seviyorum teşekkürler paylaşım için canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım.Aldığım ilk günden beri severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Aynı renk bende de var, çok güzel bitişli rujlardan hakkaten! Bize de bekleriz :)

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.