6 Mayıs 2015 Çarşamba

Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik


Merhaba,sizlere günlük makyaj temizleme rutinimin vazgeçilmez bir parçasından bahsedeceğim.Bu toniği 3 aydır kullanıyorum.Daha önceki yazımda bahsettiğim temizleyiciyle beraber kullandım.İkisi beraber cildime uyum sağladı.Ürünü kullandıktan sonra nemli,temiz ve ferah bir cilde kavuştum.En sevdiğim yanı ise kokusu,çok hoş bir nektar kokusuna sahip :)


Son dönemde Bioderma h2o ile cildimi temizleyip üzerine tonik olarak bu ürünü kullandım.Bu şekilde kullandığımda da çok sevdim.Bereketlli bir ürün,ciltteki kalan kiri temizleyip nemli ve canlı bir yapı oluşturuyor.Özellikle kuru ciltlerin çok seveceği bir ürün,ben severek kullanmaya devam edicem.Bittikçe alacağım :) 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,sevgiler

İnstagram:ojerujrimelfar

5 yorum:

  1. farklı bir ürün Loreal ürünlerini Normalde kozmetikte severim... ama denenebilir

    YanıtlaSil
  2. şişe ağzı hariç çok beğendiğim bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü bende seviyorum.Şise ağzı maalesef ürünü akıtıyor,gereğinden fazla ürün çıkıyor

      Sil
  3. Bu benim çok sevmediğim bir ürün oldu maalesef. Bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi her ürün her cilde uygun olmuyor.Bloguna bakıyorum canım :)

      Sil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.