21 Mayıs 2015 Perşembe

Gülsha Gül Suyu

Merhaba,bugün sizlere Gülsha markasının gül suyundan bahsedeceğim.Ürünü 1 aydır her akşam makyajımı sildikten sonra tonik olarak kullanıyorum.Cildimdeki hafif makyaj kalıntılarını temizliyor.Bunu yaparken cildimi kurutmamasını sevdim.Cildimi kurutan ürünleri sevmiyorum.Ürünü kullanmaya başladığımda minik sivilceler çıktı.Ürün cildime alıştıktan sonra herhangi bir sorun yaşamadım.50 ml  olmasına rağmen uzun süre gidebileceğini düşünüyorum




Spreyli bir şişeye sahip olması ayrıca bir pratiklik sağlıyor.Bazen serinleme amacıyla yüzüme sıkıyorum.Ürünün kokusu çok hafif,kesinlikle rahatsız etmiyor.İlk kez gül suyunu tonik olarak kullanmama rağmen ürünü sevdim.


Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler


İnstagram:ojerujrimelfar

4 yorum:

  1. spreyli şişe pratikmiş gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  2. severek kullandım bunu uzun vadede antiseptik etki yaratıyor ciltte..

    YanıtlaSil
  3. benim çok ihtiyacım olan bir ürüne benziyor nereden alabilrim ve fiyatı nedir canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 mllik ürün 15 tl,eczanelerde satılıyor

      Sil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.