31 Mayıs 2015 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick 18


Merhaba,blogda bugünkü konuğum Golden Rose Velvet Matte serisinden 18 numara,fotoğraf kırmızı gibi görünsede aslında bordoya yakın bir renk,mat yapıya sahip sürümü çok kolay değil.Tebeşir gibi bir matlığı yok.Kış aylarında severek kullandım.Yaza da bordoları yakıştırdığım için severek kullanıyorum.




Mata yakın bir bitişi olduğu için kalıcı bir ruj,dudakları kurutmuyor.Yinede ben sürmeden nemlendirici uyguluyorum.Daha güzel bir görünüm elde ediyorum.Bordoları seviyorsanız 18 numaraya göz atın derim.





Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler


İnstagram:ojerujrimelfar


3 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum 18 numarasını süper ♥

    YanıtlaSil
  2. :) Göz makyajını geri plana alıp böyle renk rujlar sürünce harika oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blog keşif etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim ve takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.