27 Mayıs 2015 Çarşamba

Ceradolin Yağ & Su Bazlı Nemlendirici Losyonlar

Merhaba,Sizlere Ceradolin markasına ait nemlendirici losyonlardan bahsedeceğim.Uzun bir süredir Lazer Epilasyon tedavisi görüyorum.Bu yüzden cildim çok kuru,bu ürünlerde lazer tedavisi sırasında kullanılmaya uygun ürünlerdir.




Su Bazlı Nemlendirici losyonun nemlendirmesini beğendim.Kokusu da ağır değildi.İlk sürdüğümde tuhaf bir koku alıyordum ama bu kısa sürede kayboluyordu.Losyon kıvamında olduğu için cilt tarafından çabuk emildi.İlk sürüldüğü anda güzel nem veriyor..Banyodan sonra uyguladığımda cildimde rahatlama yaratıyor.Ciltte yumuşak bir his bıraktığı için ürünü beğendim.


Yağ bazlı Nemlendirici losyonu da güzel nem veriyor.Kokusu bana çok ağır geldi.Sürdüğümde yoğun bir yağ kokusu alıyordum.Sanki zeytinyağını cildime sürmüşüm gibi bir his veriyordu.İlk kullanımdan sonra maalesef ürünü bir daha kullanmadım.Yoğun bir nem vermesine rağmen kokusu yüzünden çöpe giden bir ürün oldu.


Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler


İnstagram:ojerujrimelfar

5 yorum:

  1. kutusunda da böyle meyve şekilleri felan var ama demekki baya rahatsız edici bir kokusu olmalı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef yağ bazlısının kokusu rahatsız etti.Rahatsız olmayanlar da var tabi

      Sil
  2. Kokuya karşı bende çok duyarlıyımdır,sevmedim mi kullanamıyorum aynen

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için çok teşekkürler, güzel bri yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunu keşif etkinliğinde keşfettim ve takibe aldım. Benimde naçizane kozmetik üzerine bir blogum var :)
    Senide kendi keşif etkinliğime bekliyorum. Uğrarsan sevinirim :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.