30 Nisan 2015 Perşembe

FARMASİ TRUE COLOR LİPSTİCK 12

Merhaba,Sizlere Farmasi'nin 12 numaralı bu rujundan bahsetmek istiyorum.Rujun ambalajını beğendim.Siyah bir kabı var.Farmasi'nin True Color Lipstick serisinde bulunuyor.



Rengi gül kurusu-bordo tonlarında çok hoş bir renk, kolay bir sürümü var.Rujun yapısı mat olmamasına rağmen oldukça kalıcı,tazelemeye pek ihtiyaç duyulmuyor.Satin bir yapıda ama dudakta parlak bir görüntü vermiyor.Günlük kullanıma da çok uygun.


Rujun fiyatı 20 tl fakat indirimde 8 tlye kadar düşüyor.Bu serinin diğer renklerini de denemek istiyorum.Diğer renklerine buradan ulaşabilirsiniz.



Başka bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler 

instagram:ojerujrimelfar

2 yorum:

  1. merhaba, çok güzel post, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,bloguna hemen bakıyorum :)

      Sil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.