1 Haziran 2014 Pazar

Diadermine Hassas Yüz Yıkama Jeli ve Garnier Saf&Temiz Temizleme Jeli Karşılaştırması


Öncelikle şunu belirteyim cildim yağlı değil,normalden kuru bir cilde sahibim.Diadermine temizleme jelini kullandıktan sonra cildimin çok kuru olmadığını düşündüm.Başlarda iyi bir temizleyici olduğunu sandım ta ki cildimde sivilceler çıkana dek.Kuru cildimi yağlandırdı resmen benim için ağır bir ürün oldu.Zaten ürünü yüze uygularken nemlendirici sürüyormuş gibi hissediyorsunuz hiç bir şekilde köpürmüyor.Bu ürünün makyajı nasıl temizlediğini merak ediyorum.Aradığım temizleyici bu değil o yüzden kullanmayı bıraktım
Garnier Saf&Temiz Temizleyiciyi uzun zamandır kullanıyorum.Cildi çok iyi temizliyor.Tek sorunum kuruluk onu da nemlendiriciyle hallediyorum.Yağlı veya normal bir cilt için harika bir ürün olabilir.Cildim kuru olmasına rağmen benim için iyi bir ürün,kullanmaya devam edeceğim.Yedeklemeyi düşünüyorum.Cildinizde yağ problemi varsa bu ürünü tavsiye ederim.Yağı ve makyajı çok iyi temizliyor.Diadermine bir köşede bekliyor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
PEMBELİ MAKYAJ COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.